czwartek, 18 sierpnia 2011

Zawadzkie dziury ;P

Autor: Leonia o czwartek, sierpnia 18, 2011
Cześć ;)
Ale się wczoraj dużo działo, hehe ;) Byłam z Karolcią, Ewą, Ewą, Marcinem i Grzesiem nad rzeką o dość dziwnej nazwie ''jeziórek'' w Zawadzie. Oczywiście ja i Kacia prawie wpadłyśmy, no bo inaczej się nie da. Później zostaliśmy w czwórkę, ponieważ Ewa musiała jechać do domu ale za to przyjechał nie jaki Malina i przenieśliśmy się pod "monopol" xD I była mała polewka z Maliny, iż, ponieważ jego twarz rozśmiesza zawsze i wszędzie i w dodatku ma strasznie niebieskie oczy ;P Szkoda, że jest młodszy ;P Kiedyś będzie z niego przystojniak, blondyn z niebieskimi oczami heheh =] Powracając do tematu, to oczywiście mu się nudziło i mi kurteczkę zabrał a teraz ona strasznie brzydko pachnie ( ( jak to powiedziała moja mama ) ale mnie to nie przeszkadza bo ja się przy smarach i benzynie wychowałam). No dobra kochani ja już kończę a na do widzenia posłuchajcie mojej ulubionej piosenki, czyli Candy Girl-Jesteś jak sen ;***


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos