poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Autor: Leonia o poniedziałek, sierpnia 29, 2011
Witam :)
Niestety muszę was zmartwić i przesunąć w czasie dodanie posta o "Zdradzie", ponieważ aktualnie nie mam komputera, na którym były zdjęcia.

Ostatnie trzy noce spędzam poza domem, pierwsze dwie bo moja Paulinka kochana bała się zostać sama w domu a ta trzecia, ponieważ Paulinka robiła 16 urodzinki :D Na szczęście moja mama jest wyrozumiała. Przedwczoraj rano pojechałam do Częstochowy kupić prezent dla P. i tak przypadkiem sobie też kupiłam parę rzeczy ;P A były to pasek, dwie bransoletki oraz różowy lakier do paznokci i kolczyki :) (Zdjęcia zostaną zamieszczone w następnym poście.) Impreza się udała i skończyła się koło 4 nad ranem, do domu wróciłam w okolicach południa aby zjeść obiad i znów wybyć. Tym razem z bratem i jego znajomymi :) wróciłam tuż po 24, ponieważ Damian rano do pracy poszedł, za to ja wstałam wpół do 14. Musiałam odespać te parę nocy. W następnym poście postaram się zamieścić outfity z wyjść. Pa misiaki :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos