piątek, 12 sierpnia 2011

Coś u mnie

Autor: Leonia o piątek, sierpnia 12, 2011
Dzień dobry kochani ;)
Strasznie dużo się ostatnio dzieje: 
*zaczęłam czytać książkę pt. "Inne anioły"
*dowiedziałam się, że mam małe pieski (mama mi rano powiedziała, bo ja jestem w Bytomiu u rodziny)
*kupiłam zajefajne botki 
*zrobiłam ciemno fioletowe pasemka (niestety widać je tylko pod światło, ponieważ moje włosy są już brązowo-czarno-fioletowe :P )
 Szczegóły pierwszych trzech punktów w następnych postach, a teraz coś o moich włosach (chociaż wiem, że nie jest to ciekawy temat).

Włosy obcinałam w czerwcu tak jak na zdjęciu-->
 
Niestety teraz troszkę zarosłam no i moje włosy nie chcą się układać tak jak powinny. 
Normalnie są czarno-brązowe, mniej więcej 14 lipca przefarbowałam je szamponetką na czerwoną porzeczkę, niestety zamiast tego wyszedł śliwkowy. 
Ten kolor zszedł po dwóch tygodniach ale nie do końca, pozostała powiedzmy "poświata", jeśli by się im bardziej przyjrzeć to widać jeszcze ten kolor. Wczoraj kuzynka mnie namówiła na pasemka w kolorze oberżyny. Na moich włosach ich nie widać, to znaczy widać ale w słońcu.
 Hehe na szczęście bo gdyby moja mama to zobaczyła to miałabym w domu piekło ;P Nie mogę dodać zdjęcia więc nadrobię to w następnych postach.
Pozdrawiam Leonia ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos