środa, 8 sierpnia 2012

Traveling... oh

Autor: Leonia o środa, sierpnia 08, 2012
Dzień doberek ;P

Jak tam humorki? Mam nadzieję, że dobre. Choć pogoda dziś nie dopisuje, watro wyjść z domu, na przykład na małą wycieczkę po okolicy. To dobry sposób na spędzenie czasu ze znajomymi, rodziną albo z ukochanym. U mnie niestety pada ale wieczorem pewnie się rozpogodzi (tak jest prawie codziennie, ale udało mi się opalić ;P ). 
Uwielbiam  podróżować, choć ostatnio nie byłam nigdzie daleko, mam ochotę jechać gdzieś, gdzie nikt mi nie będzie marudził co i jak mam robić. Marzy mi się wyjazd do Stanów Zjednoczonych, a dokładnie chodzi o Miami na Florydzie. Może kiedyś mi się uda tam pojechać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos