środa, 8 sierpnia 2012

` Never mind...

Autor: Leonia o środa, sierpnia 08, 2012

Dobry wieczór wszystkim blogowiczom :)


Niestety kochani mam złe wiadomości...Robiłam wszystko, aby zmienić wygład bloga na taki ->
ale nie da się i jest to, co jest. Muszę przyznać, że wyszło całkiem ładnie, co prawda szablon skopiowałam już gotowy ale to i owo zmieniłam w kodzie html ( to był mój pierwszy raz! ) ;P Wiecie ja raczej nie jestem typem szalonego informatyka. Jeśli chcecie to możecie odwiedzać moją stronę, która wygląda tak, jak to sobie wymarzyłam. Oto link:  http://maniana011.wix.com/give-the-smile/ Strona jest jeszcze w budowie ale mam zamiar ją szybko skończyć :)

A tak, teraz zmieniając temat. Ciągle tylko piszę o tym blogu i jak on się zmienia, a nie piszę o sobie i o tym co się zmienia w moim zyciu... W sobotę idę na wesele z moim chłopakiem, wiem o tym od 2 miesięcy  a może więcej O.o sama się już gubię. Sukienkę kupiłam dopiero półtora tygodnia temu a buty dopiero dziś( tak jestem wybredna ), nie mam żadnych dodatków i raczej nic już nie znajdę. Liczę na to, że znajoma pożyczy mi torebkę oraz jakieś dodatki :)  Poszłam dziś na spacer z D. (mój chłopak) i był to dość długi spacer, nie było nas prawie 3 godziny. a ja myślałam, że to będzie krócej trwać więc założyłam nowe buty, aby je trochę rozchodzić. Mój genialny plan nie wypalił, buty mnie opiły i zrobiły mi się pęcherze. Może do soboty się ich pozbędę, w końcu będę musiała w nich wytrzymać prawie całe dwa dni :( i to mnie martwi... Ale co zrobisz?! no nic nie zrobisz, tak więc jakoś to przeboleję i postaram się trzymać fason i wytrzymać :) Na dziś to już koniec, jestem zmęczona, bolą mnie stopy i muszę trochę pomyśleć....Dobranoc ;*
Pozdrowienia
Leo <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos