czwartek, 28 czerwca 2012

Ommommom ;D

Autor: Leonia o czwartek, czerwca 28, 2012
Witam Orzeszki :P

Dziś mam bardzo dobry humorek :) Chociaż od dwóch tygodni siedzę cały czas w domu, ponieważ straciłam głos :( ale już jest lepiej, ciągle mam ochotę coś robić. Moja rodzinka jest z tego powodu bardzo zadowolona, bo co dzień mają ciepły obiadek na stole :P Dziś zrobiłam zapiekankę chlebową, bardzo prosta i szybka, a czy smaczna, dopiero się okaże, ponieważ jest w trakcie pieczenia :)
Przepis znalazłam na stronie http://kocham-gotowac.blogspot.com .

 Do zrobienia zapiekanki potrzeba:
-paru kromek chleba
-posiekanej cebuli
-pomidorów
-ja dałam pół ogórka
-soli
-kiełbasy
-ser (w plasterkach, lub starty)
Zalewa:
-1/3 szklanki mleka
-2 jajka
-1 łyżeczki mąki
-1 ząbek czosnku
-1 łyżeczka musztardy
-szczypta papryki
-szczypta majeranku 
-pieprz
 Zapiekankę pieczemy w 180 stopniach, przez około 30 minut.

A więc myślę, że mi się udało :) tak już wiem, że zapiekanka jest smaczna :) Zdjęć niestety nie ma, sami się przekonajcie jak to wygląda :D

Pozdrawiam,
Leonia <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos