sobota, 14 maja 2011

Gaaaleriaa xD

Autor: Leonia o sobota, maja 14, 2011
Byłam ostatnio w galerii i nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem paru nowych, zwiewnych i oczywiście modnych ciuszków ;)
Niestety nie mam możliwości wstawienia tu zdjęć moich ubrań ale postarałam się znaleźć podobne w internecie :)

No i oczywiście coś takiego musiało pojawić się w mojej szafie ;P
Moja jest bardzo podobna do tej >różowa sukienka Troll w kwiaty odkryte ramiona - letnia kolekcja
a te szorty z New Yorkera, trochę kosztowały ale mnie nic nie powstrzyma ;P
Jak szorty to do nich tez coś trzeba kupić, np:Biała koszulka Topshop z aplikacją(moja jest z czerwonymi ustami)
Niestety na tym skończyły się moje zakupy, ponieważ kochany tatuś zakręcił kurek z kasą ;( ale na jakiś tydzień powinnam się zadowolić moimi zdobyczami xD

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos