piątek, 4 listopada 2011

Leniwie

Autor: Leonia o piątek, listopada 04, 2011
Drugi dzień siedzę w domu i już wytrzymać z nudów nie mogę, z drugiej strony jak pomyślę, że w poniedziałek mam iść do szkoły to chętnie bym tu jeszcze została. Nie umiem się dziś ogarnąć, złapał lenia i właśnie teraz przydałby się mały kopniak w tyłek bo bez niego chyba nic dziś nie zrobię. A muszę zrobić obiad i wyprasować pranie, poza tym przepisać lekcje i posprzątać swój pokój, jest już 15. To koszmar! Oczywiście jak to ja zamiast brać się do roboty wolę posiedzieć przy komputerze i pobuszować w internecie. A właśnie wybieram się niedługo na zakupy i postanowiłam pokazać wam parę rzeczy, które znalazłam na stronie ZARY. Jeśli znajdę którąś z tych rzeczy w sklepie to na pewno ja kupię :)  

Pierwsza kamizelka 289.00 PLN,  druga kamizelk199.00 PLN

Sukienki są w tej samej cenie, czyli 169.00 PLN   
                                        169.00 PLN                                             149.00 PLN

Lecę robić obiadek ;P
Love,
Leonia <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos