sobota, 4 czerwca 2011

Ciężko

Autor: Leonia o sobota, czerwca 04, 2011
W tym miesiącu jest na prawdę ciężko, to ostatnia klasa i każdy się stara poprawić wszystko co się da, do tego dochodzą próby do komersu, w domu zawsze coś trzeba zrobić no i jeszcze muszę znaleźć czas dla Niego :* , nie tyle muszę co chcę. Dzień zaczynam mniej więcej o 6 rano i od kawy a kończę koło 22, później już czas tylko dla mnie =D
Dziś, po nieprzespanej nocy, jestem przymulona ale kontaktuje [ jeszcze ] xD Szczerzę mówiąc to nie wiem dlaczego nie spałam, może dlatego, że byłam pobudzona wcześniejszym spotkaniem i kawą a może dla tego, że po prostu nie chciało mi się. NIE WIEM mniejsza o to :) Buszowałam dziś trochę w internecie i znalazłam "miły" tatuaż, oto on
  
tak się zastanawiam, czy nie zrobić sobie kiedyś tatuażu jedynymi wadami tego pomysłu jest ból i to, że nie zawsze będę mogła go pokazać, ale to szczegóły :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Give the Smile ;3 Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos